Friday 4 September 2015

AKU, DIA & REZEKI

_____________
Ketawa Lega
-----------------
.
:
Kesian seorang pakcik tua. Tercari-cari lubang tiket. Pakcik tua itu meminta bantuan saya. Saya kata kepadanya, "Pakcik, parking motor memang tak ada tiket". Si pakcik tua terus ketawa mengekek-ngekek.
.
:
____________
Makanan Ibu
---------------------
.
:
"Sewaktu ibumu mengandungkan kamu, kamu akan makan apa sahaja yang ibumu makan. Tetapi hari ini, adakah ibumu makan apa yang kamu makan?"
.
:
Hadirin tertunduk tanda insaf. Saya juga tidak terkecuali.
.
:
Judul Buku:
Aku, Dia & Rezeki
.
:
Penulis:
Mohamad Feroz Mohammad Zaini
@ Abang Long







Dapatkan Buku AKU, DIA & REZEKI (ADR)
Buku ADR RM25 + RM7 untuk kos penghantaran
RM32 SEBUAH semenanjung
RM35 sabah sarawak
Boleh pm saya Norul Badri Daud untuk pembelian ya
Untuk yang minat dropship juga dialu-alukan





No comments:

Post a Comment